Načítám Kurzy
  • kurz již proběhl.

Základy personální práce a psychosociální podpora

Lektor: Petra Benešová

Anotace kurzu

Přichází doba velké nezaměstnanosti a s tím bude spojen i větší zájem o nabízené pracovní pozice. Cílem semináře je zdokonalit se v oblasti náboru a adaptace zaměstnanců tak, abychom to dělali efektivně a v co nejkratší době, abychom již při selekci životopisů dokázali odhadnout, koho potřebujeme a tím urychlili celý proces náborů.

Pro koho je kurz určen:

pro sociální podnikatele

Program kurzu

Na semináři společně probereme:

  • Nábor a adaptaci nových zaměstnanců včetně sestavení inzerátu, výběrová řízení, jak vybrat toho správného kandidáta.
  • Abychom mohli vypsat správně inzerát, musíme vědět, jakou osobnost hledáme, jaké má mít kompetence – projdeme si jednotlivé pozice a vydefinujeme si kompetence.
  • Zaměříme se na konfliktní situace na pracovišti – modelové situace, řekneme si, jak je správně řešit. U opakujících se konfliktních situací, nalezneme původ a řekneme si, jak jim předcházet, jak jim zamezit.
  • Výběrové řízení (pohovory) je nedílnou součástí celého náboru – připravíme si otázky na kandidáty, které nám odhalí potřebné vlastnosti, dovednosti a motivaci uchazeče.
  • Definujeme rozdíl mezi si kompetencemi a rolemi v pracovním kolektivu.
  • Vysvětlíme si, proč je důležité respektovat hierarchii.
  • Psychosociální podpora jako důležitý prvek bezproblémového fungování integračních sociálních podniků – co nám přináší, proč je dobré ji začlenit do života vašich sociálních podniků zejména v této těžké době. S tím souvisí i individuální přístup k jednotlivým zaměstnancům, řekneme si tedy jak připravil individuální plány a celkové pojetí psychosociální podpory, která povede ke zvýšení kompetencí a lepší integraci znevýhodněných zaměstnanců.

Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854

Vzhledem k omezené kapacitě místnosti neváhejte s registrací.

Seminář není zpoplatněný.

Lektor

Petra Benešová

Specializuje se na HR marketing, PR, motivaci a komunikaci pro sociální podniky a komerční sféru. Dlouhodobě se věnuje HR, firemní vizi, strategii a firemní kultuře. Je expertkou pro sociální podnikání v oblasti marketingu, fundraisingu a obchodu v projektu MPSV "České sociální podnikání". Mentoruje a lektoruje v rámci projektu Mikrofin pro malé české firmy, sociální podniky a neziskový sektor a také pro BBC Equilibrium. Má lektorské zkušenosti v oborech retailu a pracuje jako individuální poradkyně pro B2B a B2C. Lektorské zkušenosti obohacuje o své praktické zkušenosti. Má dlouholeté manažerské zkušenosti jak z českých, tak zahraničních firem. Vše co ji praxe naučila, nyní předává dál.

Lektor školí tyto kurzy:

Strategie a vize v sociálním podnikání | Fundraising a marketing jako spojené nádoby | Personální práce v sociálním podnikání | Kreativní práce s textem II | Kreativní práce s textem | Obchod jako strategická hra | Sebeprezentací k úspěchu | Kreativní práce s textem a fotografií | Tisková zpráva – jak zaujmout | Efektivní eventy | Sebeprezentace | Kreativní práce s textem nejen pro marketéry I | Psychosociální podpora spolu s ukázkami canisterapie | Kreativní práce s textem nejen pro marketéry II | Webinář pro sociální podnikatele: Personalistika – HR marketing a fundraising III | Personalistika v sociálním podnikání I | HR marketing a fundraising | Personalistika v sociálním podnikání IV

event   13. října 2020

schedule   13:00 - 15:00

location_on  ONLINE