
- kurz již proběhl.

Webinář pro sociální podnikatele II: Jak být přesvědčivý na obchodním jednání
Lektor: Bohdana Kašparová
Anotace kurzu
Typologie zákazníka (kdo k vám chodí nakupovat – mluvte jejich jazykem)
Setkáváte se s vašimi zákazníky osobně, případně on-line a nejste si jistí, jak je přesvědčit ke spolupráci? Připravili jsme pro vás sérii workshopů, jak a čím je zaujmout, na co se při osobním jednání zaměřit a jak správě vést obchodní rozhovor s cílem požádat o objednávku.
Program kurzu
Osobní prodej je významnou součástí taktické komunikace každého podniku. Úspěch obchodního jednání závisí na mnoha faktorech, které s lektorkou rozeberete. Budete se věnovat základním kompetencím každého prodejce, kterými jsou: sebevědomí, empatie a srozumitelné vyjadřování.
Řeknete si, které formy komunikace mají vliv na úspěch obchodního jednání. Neverbální formu komunikace prakticky promítnete do sdílení zkušeností kam se posadit, čím začít, na práci s komunikačním statusem a dalšími přesvědčivými taktikami a „fígly“. Zaměříte se také na práci se slovy a hlasem dle charakteru a typu zákazníka.
Proberete celkový pohled na prodejní interview a budete se věnovat jeho čtyřem základním krokům včetně závěrečného nenásilného požádání o objednávku. Podíváte se na reakce zákazníka a jeho námitky. V této souvislosti si uvědomíte přednost hodnoty vašeho produktu vs. jeho ceny, a jak ji obhájit.
PROČ SE PŘIPOJIT: Získáte sebevědomí při osobních jednáních a budete mít přehled a strukturu, kterým směrem jej máte vést. Připravíte se na vyvolání zájmu o váš sociální podnik pomocí připravených otázek, které budete mít možnost sdílet s ostatními. Absolvujete-li všechna setkání, potkáte se s hostem, který udělá tečku za setkáváními, host odpoví na vaše otázky, které z našich workshopů vyplynou.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
monika.sikulova1@mpsv.cz
Webinář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.
