Načítám Kurzy
  • kurz již proběhl.

Vize a strategie po pandemii – příprava marketingového plánu II

Lektor: Petra Benešová

Anotace kurzu

Naše firma, organizace má svou vizi, máme strategii, jak vizi dosáhnout, ale máme správný plán, marketingový plán, který bude fungovat? Jak si připravit MKT plán po pandemii, platí stejná pravidla, máme stejné možnosti? Víme, co bude fungovat? Do čeho investovat energii, čas a peníze?

Program kurzu

Na našem workshopu se naučíme:
– Prezentovat naši činnost, naše výrobky
(mnozí během pandemie změnili své výrobní plány, přehodnotili své činnosti)
– Jak si připravit kvalitní marketingový plán fungující po pandemii
(mnoho věcí nyní nefunguje jako před pandemií, jak se k tomu postavit, čím je nahradit)
– Jak pracovat s MKT plánem
(jak přepracovat stávající plány, jak připravit kvalitní nový plán a jak s ním pracovat)
– Jak připravit kampaň na propagaci toho, co děláme s minimem nákladů
(umíme připravit kvalitní kampaň, co všechno můžeme, kolik nás to bude stát, co nám to přinese, máme na to prostředky, pokud nemáme, jak je získáme)
– Jak se připravit na další možné krizové scénáře v našem podnikání
– Fundraising v době po pandemii – funguje? Příklady dobré praxe

Znovu se podíváme, zda máme dobře nastavenu strategii, jestli jsme kvalitně zpracovali SWOT analýzu, stanovili si priority. Důležitým faktorem pro naši práci je motivace našich zaměstnanců, nás samotných – zjistíme, jak na tom jsme. Projdeme si role a kompetence našich zaměstnanců v organizaci. Budeme pracovat s krizovým scénářem, řekneme si něco o marketingu, který nic nestojí, ale má efekt a co proto mohou udělat všichni naši zaměstnanci.

Kontaktní osoby na případné dotazy:
sarka.vokalova@mpsv.cz, tel: 770 116 520
gabriela.kurkova@mpsv.cz, tel: 770 116 519

Vzhledem k omezené kapacitě místnosti neváhejte s registrací.

Seminář není zpoplatněný.

Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.

Lektor

Petra Benešová

Specializuje se na HR marketing, PR, motivaci a komunikaci pro sociální podniky a komerční sféru. Dlouhodobě se věnuje HR, firemní vizi, strategii a firemní kultuře. Je expertkou pro sociální podnikání v oblasti marketingu, fundraisingu a obchodu v projektu MPSV "České sociální podnikání". Mentoruje a lektoruje v rámci projektu Mikrofin pro malé české firmy, sociální podniky a neziskový sektor a také pro BBC Equilibrium. Má lektorské zkušenosti v oborech retailu a pracuje jako individuální poradkyně pro B2B a B2C. Lektorské zkušenosti obohacuje o své praktické zkušenosti. Má dlouholeté manažerské zkušenosti jak z českých, tak zahraničních firem. Vše co ji praxe naučila, nyní předává dál.

Lektor školí tyto kurzy:

Strategie a vize v sociálním podnikání | Fundraising a marketing jako spojené nádoby | Personální práce v sociálním podnikání | Kreativní práce s textem II | Kreativní práce s textem | Obchod jako strategická hra | Sebeprezentací k úspěchu | Kreativní práce s textem a fotografií | Tisková zpráva – jak zaujmout | Efektivní eventy | Sebeprezentace | Kreativní práce s textem nejen pro marketéry I | Psychosociální podpora spolu s ukázkami canisterapie | Kreativní práce s textem nejen pro marketéry II | Webinář pro sociální podnikatele: Personalistika – HR marketing a fundraising III | Personalistika v sociálním podnikání I | HR marketing a fundraising | Personalistika v sociálním podnikání IV

event   12. srpna 2020

schedule   10:00 - 15:30

location_on  Celesta Praha, Seifertova 455/17, Praha 3