
- kurz již proběhl.

Vize a strategie po pandemii – příprava marketingového plánu I
Lektor: Petra Benešová
Anotace kurzu
Pro správné fungování společnosti, firmy, organizace je nezbytně nutné mít správně stanovenou VIZI a s tím související STRATEGII, jak jí dosáhneme. Beztoho, aniž bychom si definovali SWOT analýzu to ovšem nepůjde. Dozvíte se proč a jak se ptát na to, co je naše vize, ví to všichni v naší organizaci? Máme zpracovanou strategii? Vycházeli jsme při sestavení strategie z řádně vypracované SWOT analýzy? Pokud ano, jsou také všichni motivovaní k tomu, aby se podíleli na realizaci VIZE?
Program kurzu
Na našem workshopu si společně projdeme jednotlivé etapy jak stanovit vizi společnosti, řekneme si, jaké se musíme zodpovědět otázky, abychom si ověřili, zda námi definovaná vize odpovídá tomu, kam naše organizace směřuje, jaký je její cíl. Řekneme si, jak připravit strategii k jejímu dosažení.
Na prvním workshopu se naučíme:
– Připravit SWOT analýzu (slabé, silné stránky, příležitosti a rizika)
– Stanovit VIZI (jak se správně ptát, kam směřujeme)
– Připravit STRATEGII jak VIZI dosáhnout (časový harmonogram k dosažení vize)
– Definujeme si priority
– Naučíme se pracovat s krizovým scénářem
– Definujeme si kontrolní mechanismy
– Stanovíme si OSOBNÍ VIZE, které jsou důležité pro motivaci každého z nás
Jelikož se jedná o workshop, budeme společně vytvářet VAŠE vize, strategie a marketingové plány, budeme si sdílet zkušenosti a budeme se inspirovat v příkladech dobré praxe za dob pandemie, před ní a po ní.
Kontaktní osoby na případné dotazy akce v Olomouci:
Petra Benešová, 732 784 854
Vzhledem k omezené kapacitě místnosti neváhejte s registrací.
Seminář není zpoplatněný.
Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.
