Načítám Kurzy
  • kurz již proběhl.

Strategie a vize v sociálním podnikání

Lektor: Petra Benešová

Anotace kurzu

Pro správné fungování společnosti, firmy, organizace je nezbytně nutné mít správně stanovenou VIZI a s tím související STRATEGII, jak jí dosáhneme. Beztoho, aniž bychom si definovali SWOT analýzu to ovšem nepůjde.
Dozvíte se proč a jak se ptát na to, co je naše vize, ví to všichni v naší organizaci? Máme zpracovanou strategii? Vycházeli jsme při sestavení strategie z řádně vypracované SWOT analýzy? Pokud ano, jsou také všichni motivovaní k tomu, aby se podíleli na realizaci VIZE?
Na našem workshopu si společně projdeme jednotlivé etapy jak stanovit vizi společnosti, řekneme si, jaké se musíme zodpovědět otázky, abychom si ověřili, zda námi definovaná vize odpovídá tomu, kam naše organizace směřuje, jaký je její cíl. Řekneme si, jak připravit strategii k jejímu dosažení.

Pro koho je kurz určen:

Pro neziskový sektor a sociální podniky

Program kurzu

V průběhu interaktivního školení se dozvíte jak
– Připravit SWOT analýzu (slabé, silné stránky, příležitosti a rizika)
– Stanovit VIZI (jak se správně ptát, kam směřujeme)
– Připravit STRATEGII jak VIZI dosáhnout (časový harmonogram k dosažení vize)
– Definujeme si priority
– Naučíme se pracovat s krizovým scénářem
– Definujeme si kontrolní mechanismy
– Stanovíme si OSOBNÍ VIZE, které jsou důležité pro motivaci každého z nás
Jelikož se jedná o workshop, budeme společně vytvářet VAŠE vize, strategie a marketingové plány, budeme si sdílet zkušenosti a budeme se inspirovat v příkladech dobré praxe.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854
Seminář není zpoplatněný.
Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098-

Lektor

Petra Benešová

Specializuje se na HR marketing, PR, motivaci a komunikaci pro sociální podniky a komerční sféru. Dlouhodobě se věnuje HR, firemní vizi, strategii a firemní kultuře. Je expertkou pro sociální podnikání v oblasti marketingu, fundraisingu a obchodu v projektu MPSV "České sociální podnikání". Mentoruje a lektoruje v rámci projektu Mikrofin pro malé české firmy, sociální podniky a neziskový sektor a také pro BBC Equilibrium. Má lektorské zkušenosti v oborech retailu a pracuje jako individuální poradkyně pro B2B a B2C. Lektorské zkušenosti obohacuje o své praktické zkušenosti. Má dlouholeté manažerské zkušenosti jak z českých, tak zahraničních firem. Vše co ji praxe naučila, nyní předává dál.

Lektor školí tyto kurzy:

Strategie a vize v sociálním podnikání | Fundraising a marketing jako spojené nádoby | Personální práce v sociálním podnikání | Kreativní práce s textem II | Kreativní práce s textem | Obchod jako strategická hra | Sebeprezentací k úspěchu | Kreativní práce s textem a fotografií | Tisková zpráva – jak zaujmout | Efektivní eventy | Sebeprezentace | Kreativní práce s textem nejen pro marketéry I | Psychosociální podpora spolu s ukázkami canisterapie | Kreativní práce s textem nejen pro marketéry II | Webinář pro sociální podnikatele: Personalistika – HR marketing a fundraising III | Personalistika v sociálním podnikání I | HR marketing a fundraising | Personalistika v sociálním podnikání IV

event   29. srpna 2022

schedule   10:00 - 16:00

location_on  Celesta Praha, Seifertova 455/17, Praha 3