
- kurz již proběhl.

Prodejní rozhovor – jak být přesvědčivý na obchodním jednání
Lektor: Bohdana Kašparová
Anotace kurzu
Setkáváte se s vašimi zákazníky, dodavateli nebo úředníky osobně a nejste si jistí, jak je přesvědčit ke spolupráci? Připravili jsme pro vás workshop, jak a čím je zaujmout, na co se při osobním jednání zaměřit Jak správě vést obchodní rozhovor s cílem požádat o spolupráci.
Pro koho je kurz určen:
pro sociální podnikatele
Program kurzu
Osobní setkání jsou významnou součástí komunikace každého podniku. Úspěch obchodního jednání závisí na mnoha faktorech a na schopnosti rozpoznání komunikačního stylu partnera. Budeme se věnovat základním kompetencím prodávajícího, kterými jsou: sebevědomí, empatie a srozumitelné vyjadřování k různým typům lidí podle jejich komunikačních potřeb a stylů.
Řekneme si, které formy komunikace mají vliv na úspěch obchodního jednání. Jak jednání ovlivní „kabelka na klíně“ a jak naopak přesvědčit „bradou“, kam se posadit a dalšími taktikami a „fígly“. Zaměříme se také na práci se slovy a hlasem dle charakteru a typu zákazníka.
Probereme celkový pohled na prodejní interview a budeme se věnovat jeho čtyřem základním krokům včetně závěrečného nenásilného požádání o spolupráci. Budeme sdílet reakce zákazníka a jeho námitky. V této souvislosti uvědomíme přednost hodnoty vašeho produktu před cenou.
PROČ SE PŘIPOJIT: Získáte sebevědomí při osobních jednáních a budete mít přehled a strukturu, kterým směrem jej máte vést a jak se máte chovat. Připravíte se na vyvolání zájmu o váš sociální podnik pomocí připravených otázek. Pochopíte postoje a myšlení vašich zákazníků z pohledu komunikačního stylu.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
monika.sikulova1@mpsv.cz
Webinář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.
