
- kurz již proběhl.

Prodejní dovednosti: jak se zeptat na to, co chci slyšet
Lektor: Bohdana Kašparová
Anotace kurzu
Jak prodat zboží, službu, nápad, myšlenku vně i uvnitř firmy aneb 4 kroky prodejního rozhovoru.
Setkáváte se s vašimi zákazníky osobně? Jednáte s úřady, statutárními orgány nebo vedete rozhovory v kolegy? Nejste si jistí, jak můžete vaše zákazníky přesvědčit ke spolupráci? Připravili jsme pro vás workshop, jak a čím zaujmout, na co se při osobním jednání zaměřit a jak správě vést rozhovor s cílem požádat o objednávku nebo o pomoc.
Program kurzu
PŘÍPRAVA NA OSOBNÍ JEDNÁNÍ
Komunikační kompetence
Stanovení cílů
Materiály a podpora prodeje
4 KROKY PRODEJNÍHO INTERVIEW
Kontakt
Analýza potřeb
Nabídka
Uzavření
TYPOLOGIE ZÁKAZNÍKŮ
Submise a dominance v rozhovoru
Rozhodování
Sociální vs komunikační status
PROČ PŘIJÍT: Získáte sebevědomí při osobních jednáních a budete mít přehled a strukturu, kterým směrem jej máte vést. Připravíte se na vyvolání zájmu o váš sociální podnik pomocí připravených otázek a argumentů, které budete mít možnost konzultovat a sdílet s ostatními.
Kontaktní osoby na případné dotazy: monika.sikulova1@mpsv.cz
Seminář není zpoplatněný.
Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.
