
- kurz již proběhl.

Kreativní práce s textem a fotografií
Lektor: Petra Benešová
Anotace kurzu
Co chce vědět vaše cílová skupina? Na co se chce dívat, když čte vaše texty potenciální zákazník bez fantazie? Jen písmenka pro vyjádření toho, co chcete říci mnohdy nestačí a k tomu nám pomáhají dobře udělané fotografie. Jak toto všechno dobře zvládnout se dozvíte díky našemu workshopu, kde kreativita a fantazie hraje hlavní roli. Že ji nemáte dostatečně rozvinutou? Přijďte a překvapte sami sebe. Je to tam, jen musíte objevit kde a jak to pustit ven. Naučíme se přemýšlet trochu jinak o sděleních kolem nás, naučíme se pracovat s informacemi tak, aby to všechny bavilo. Vezměte si s sebou jen tužku a papír, nic víc potřebovat nebudete.
Cíl kurzu
Cílem kurzu je naučit se psát texty pro různé cílové skupiny, naučit se tvořit kompozice na fotografiích, aby vám pomohly doplnit to, co slovy říci nejde/neumíte/nemůžete, naučíte se pracovat s emocemi a více pochopit vaši cílovou skupinu.
Pro koho je kurz určen:
Kurz je určen pro ty, kdo potřebují cokoliv napsat a neví si s tím rady. Všichni naleznou v kurzu to, co hledají.
Program kurzu
Slogan, reklamní sdělení – práce se SLOVY
TEXTY pro různé cílové skupiny
Fotodokumentace – FOTKY, které prodávají, které zaujmou, jak na to.
PR, PSANÝ TEXT, jaký má význam – jeho důležitost.
STAVĚNÍ PŘÍBĚHŮ, HR marketing – jak ovlivňuje nábor nových zaměstnanců
Metody
Kurz je velmi interaktivní, obsahuje cvičení, kolektivní práci, diskuze a zpětná vazba, praktické dovednosti získáte pomocí nácviku jednotlivých modelových situací.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854
Seminář není zpoplatněný.
Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098
