Načítám Kurzy
  • kurz již proběhl.

Komunikace se stakeholdery v době krize

Lektor: Jarmila Menšíková

Anotace kurzu

Přestože v současné době řešíme hlavně epidemiologickou situaci a jak ochránit naše blízké i zaměstnance před možnou nákazou, neměli bychom zapomínat na udržení chodu našich firem a na jejich ekonomickou kondici. Cílem webináře je společně zmapovat okruh spolupracujících subjektů našich firem a navrhnout způsob komunikace s nimi.

Pro koho je kurz určen:

pro sociální podnikatele

Program kurzu

Na webináři se dozvíte:
Kdo jsou stakeholdeři a oblasti jejich působnosti
Co s kým řešit, kompetence a možnosti podpor.
Rozšiřování sítě možných podporovatelů.
Proč je důležité v současné době neztratit kontakt.

Kontaktní osoby na případné dotazy:
Jarmila Menšíková, 601 369 976

Vzhledem k omezené kapacitě místnosti neváhejte s registrací.
Webinář je zdarma.

Webinář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.

Lektor

Jarmila Menšíková

Je konzultantkou v oblasti sociálního podnikání a zkušenou lektorkou vybraných manažerských dovedností. Specializuje se na praktické využití zkušeností z oblasti veřejné správy a neziskového sektoru. Podporuje osobní rozvoj žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a zaměstnanců se znevýhodněných skupin.

Lektor školí tyto kurzy:

Komunikace se stakeholdery v době krize

event   24. listopadu 2020

schedule   10:00 - 12:00

location_on  ONLINE