
- kurz již proběhl.

Fundraising a marketing jako spojené nádoby
Lektor: Petra Benešová
Anotace kurzu
Na semináři se z nás stanou jak fundraiseři, tak filantropové, vyzkoušíme si obě role, abychom pochopili, jak připravit správně fundraisingový plán. Nezbytnou součástí práce fundraisera je orientace v marketingu. Připravíme si komunikační strategii a definujeme si naše potenciální partnery, filantropy a podporovatele.
Pro koho je kurz určen:
Pro neziskový sektor a sociální podnik
Program kurzu
1. FUNDRAISING – základem jsou dlouhodobé vztahy
2. Koho hledáme a proč – definujeme si správné ZADÁNÍ/POTŘEBY organizace
3. Jak se dostat k potenciálnímu dárci, partnerovi, podporovateli
4. Jak dosáhnout úspěchu a radovat se i z neúspěchu
5. Jak napsat správně ŽÁDOST O PODPORU
6. Jak získat to, co potřebuji
7. Jak zefektivnit stávající KOMUNIKACI na Vaši cílovou skupinu
8. Co nabídnout jako PROTIHODNOTU Vašemu dárci, partnerovi, podporovateli
9. PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE, malý workshop k tématu
10. Sestavíme si FUNDRAISINGOVÝ PLÁN
11. Naučíme se správně PŘEDSTAVOVAT sami sebe a svou organizaci
12. MARKETING jako základ pro fundraising
Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854
Seminář není zpoplatněný.
Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.
